Ρεάλ Μαδρίτης: Ο Φλορεντίνο Πέρεθ… μένει
Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τον ήθελαν να έχει προβλήματα υγείας και σκόπευε να παραιτηθεί από την προεδρία της Ρεάλ Μαδρίτης προχώρησε ο Φλορεντίνο Πέρεθ, ενώ προκήρυξε εκλογές, στις οποίες βέβαια θα είναι υποψήφιος.
«Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την παρουσία σας. Λυπάμαι που σας ενημερώνω ότι δεν πρόκειται να παραιτηθώ. Ζήτησα από την εκλογική επιτροπή να ξεκινήσει τη διαδικασία για τις εκλογές του διοικητικού συμβουλίου, στις οποίες αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο θα είναι υποψήφιο.
Έχει δημιουργηθεί μια παράλογη κατάσταση εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης και εναντίον μου. Δεν κερδίζεις πάντα, αλλά αυτό δεν το δεχόμαστε. Εκμεταλλεύονται αυτή την κατάσταση για να μου επιτεθούν. Πού είναι ο Φλορεντίνο; Δεν μιλάω δημόσια. Κάποιοι λένε ότι είμαι άρρωστος, ότι έχω καρκίνο τελικού σταδίου. Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία για να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που ανησυχούν για μένα», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της βασίλισσας και πρόσθεσε:
«Παραμένω πρόεδρος του συλλόγου και της εταιρείας μου, η οποία έχει ετήσιο κύκλο εργασιών 50 δισεκατομμυρίων. Η υγεία μου είναι άριστη. Αν μου έλεγαν ότι έχω καρκίνο, θα έπρεπε να πάω σε ογκολογικό κέντρο. Θα είχε γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι αλήθεια και αυτή η φήμη, απλώς διογκώθηκε».



