Παπουτσάκη: «Θα έκανα παρουσίαση σε τηλεπαιχνίδι» (vid)
25/04/26, 14:08
Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» δήλωσε ότι θα την ενδιέφερε η παρουσίαση σε τηλεπαιχνίδι και ότι ασχολείται μόνο με την δουλειά και τα προσωπικά της.
Δείτε το βίντεο:
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



