Ιρανός ΥΠΕΞ: «Έχουμε τον αποκλειστικό έλεγχο στα Στενά του Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
Υπό τον πλήρη έλεγχο της Τεχεράνης βρίσκονται τα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί από το Ιράκ.
«Ενημέρωσα τον ομόλογό μου για τα τελευταία αποτελέσματα του πολέμου που επιβλήθηκε στο Ιράν, καθώς και για τις εξελίξεις σχετικά με το μνημόνιο κατανόησης που υπογράφηκε μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών», δήλωσε ο Αμπάς Αραγτσί.«Τα Στενά του Ορμούζ παραμένει υπό την πλήρη εποπτεία και διαχείριση του Ιράν για τις επόμενες 30 ημέρες, και μόλις αρθούν όλα τα εμπόδια, θα αποκατασταθεί η πλήρης λειτουργία της θαλάσσιας οδού. Σε αυτό εργαζόμαστε», πρόσθεσε ο Ιρανός ΥΠΕΞ.
Και συνέχισε: «Η ευθύνη αυτή βαρύνει την Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν. Δεν υπάρχει κανένα άλλο μέρος ή κράτος σε αυτό το θέμα. Αυτό είναι απολύτως σαφές σύμφωνα με το μνημόνιο κατανόησης, και οποιαδήποτε παρέμβαση ή μονομερής ενέργεια θα οδηγήσει σε επιδείνωση της κατάστασης και θα καθυστερήσει επίσης την επαναλειτουργία του στενού»



