f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Βρετανία: Η αστυνομία κλήθηκε σε εστιατόριο για καυγά με… πατάτες

Ο James Lewin έγινε έξαλλος όταν το πιάτο με τις πατάτες που ήρθε στο τραπέζι του, δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει.

Όταν παραγγέλνεις κάτι σε ένα εστιατόριο και αυτό που έρχεται δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχεις λαχταρίσει, είναι λογικό να απογοητεύεσαι. Πόσω μάλλον όταν έχεις πληρώσει το… κάτι παραπάνω.

Κάπως έτσι πρέπει να ένιωσε και ένας τύπος στο ανατολικό Σάσεξ, όταν πήγε για φαγητό μαζί με την μητέρα, την κοπέλα και την μικρή αδελφή του στο Brewers Fayre restaurant.

Μεταξύ των όσων παρήγγειλε ήταν δύο μερίδες πατάτες τηγανητές με τσίλι και μοσχάρι που είχαν ως έξτρα, cheese sauce, soured cream και τηγανητά κρεμμύδια. Κάθε μερίδα, χωρίς τα έξτρα έκανε 5.79 λίρες, με τα έξτρα συνοδευτικά να κάνουν από 1 έως και 1,5 λίρα.

«Όπως μπορείτε να δείτε όμως το μόνο πράγμα που υπήρχε μέσα στο πιάτο ήταν το τσίλι. Και τα δύο πιάτα ήταν έτσι. Δεν υπήρχε καν ούτε η σάλτσα τυριού που την πληρώνεις επιπλέον», ανέφερε ο παραπονεμένος πελάτης, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ζήτησε επιστροφή χρημάτων, αλλά του προσφέρθηκε μόνο το 20% του λογαριασμού.

Λίγο αργότερα έφτασε η αστυνομία που κλήθηκε να δώσει λύση. «Όλο το προσωπικό εκτός από έναν, άρχισε να πηγαίνει στην κουζίνα. Ένας από τους μάγειρες στη συνέχεια βγήκε έξω και ήταν αρκετά αγενής. Δεν ξέρω ποιος κάλεσε την αστυνομία», είπε ο πελάτης.

Από την πλευρά του, το εστιατόριο ισχυρίστηκε ότι ο πελάτης και η παρέα του είχαν ενημερωθεί ότι ορισμένα από τα πράγματα που παρήγγειλαν δεν ήταν διαθέσιμα. «Λόγω προβλήματος με ένα από τα ψυγεία μας, ενημερώσαμε ότι ορισμένα είδη δεν ήταν διαθέσιμα. Οι πελάτες ενημερώθηκαν όταν παρήγγειλαν τις πατάτες ότι δεν υπήρχε κρέμα γάλακτος ή φρέσκα κρεμμυδάκια. Επίσης τους προσφέρθηκε επιστροφή χρημάτων για τα ποτά τους και τα είδη με τα οποία ήταν δυσαρεστημένοι. Αν και εκτιμούμε ότι μπορεί να υπήρξε απογοήτευση, οι ομάδες μας εργάζονται σκληρά για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση και η καταχρηστική συμπεριφορά δεν γίνεται ανεκτή σε καμία περίπτωση».