Αγγελούδης για την επέτειο της εισβολής στην Κύπρο: “Η ντροπή της παράνομης κατοχής”
«51 χρόνια μετά την 20η Ιουλίου του 1974 και την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο, η παράνομη κατοχή του βόρειου τμήματος του νησιού συνεχίζεται», αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, για την 51η επέτειο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο.
«51 χρόνια μετά, δεν ξεχνούμε τη συνεχιζόμενη ντροπή της παράνομης κατοχής, την προκλητική, κατάφορη παραβίαση κάθε έννοιας διεθνούς νομιμότητας, το δράμα των ξεριζωμένων και των οικογενειών των αγνοουμένων, τη σύληση εκκλησιών και νεκροταφείων.
51 χρόνια μετά, παραμένουμε προσηλωμένοι στην επίτευξη του εθνικού στόχου, στη δίκαιη, βιώσιμη και λειτουργική επίλυση του Κυπριακού μέσα στο πλαίσιο των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και του ευρωπαϊκού κεκτημένου.
51 χρόνια μετά, Δεν Ξεχνάμε», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Αγγελούδης.



