Aντιπαράθεση στη Βουλή για την οικονομία, τον προϋπολογισμό και την τροπολογία για τους υγειονομικούς (vid)
28/11/24, 19:21
Οι έντονοι διαξιφισμοί με τους υπουργούς Υγείας και Επικρατείας κυρίους Γεωργιάδη και Βορίδη ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της πρώτης ομιλίας του Νίκου Ανδρουλάκη ως αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στη βουλή, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την υγεία. Μια μέρα πριν, μέσα από τη συχνότητα του ΕΡΤΝews, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε εξαπολύσει δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση για την οικονομία και την καθημερινότητα.



