Τον προσωπικό αγώνα της Αντ. Ντρισμπιώτη επισημαίνει το ΜέΡΑ25
20/08/22, 17:11
«Συγχαρητήρια στην Αντιγόνη Ντρισμπιώτη που γίνεται για δεύτερη φορά χρυσή μέσα σε λίγες μέρες στο βάδην στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Μόναχο!», απευθύνει, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25 Μιχάλης Κριθαρίδης.
Και προσθέτει: «Μπράβο για τον προσωπικό αγώνα που έδωσε για να τα πετύχει όλα αυτά τα σπουδαία κατορθώματα κάνοντας μας όλες και όλους περήφανους».



