Γκολιδάκης για το Παλατάκι της Καλαμαριάς: «Μια ιστορική απόφαση και μια προσωπική δικαίωση»
Με γραπτή δήλωσή του, ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία, Διαμαντής Γκολιδάκης αναφέρεται στην εξαγγελία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη για αξιοποίηση του οικήματος στην Καλαμαριά, που είναι γνωστό ως Παλατάκι.
Αναλυτικά όσα αναφέρει:
Καλωσορίζουμε την προαναγγελία από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για το Παλατάκι της Καλαμαριάς, που θα αξιοποιηθεί με τη συνεργασία της Βουλής των Ελλήνων, του Υπερταμείου και της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου.
Όπως ανακοίνωσε χτες ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ομιλία του στη ΓΣ του Συνδέσμου Εξαγωγέων η Βουλή των Ελλήνων θα εξετάσει το ύψος και τους τρόπους της χρηματοδότησης, έτσι ώστε το εμβληματικό αυτό κτίριο να παραμείνει ένα δημόσιο κτήριο με χρήσεις οι οποίες θα είναι απολύτως συμβατές με τον ιστορικό του χαρακτήρα.
Είναι μια ρεαλιστική λύση αλλά και ταυτόχρονα μια ιστορική απόφαση.
Αισθάνομαι πραγματική ικανοποίηση, καθώς ακριβώς ένα χρόνο μετά την εκλογή μου για πρώτη φορά στη Βουλή η απόφαση αυτή αποτελεί προσωπική δικαίωση των προσπαθειών που έκανα όλο αυτό το διάστημα για να διασωθεί το Παλατάκι και να αξιοποιηθεί από την ίδια τη Βουλή.
Το Παλατάκι αποτελεί κομμάτι της ιστορίας της Καλαμαριάς και της Θεσσαλονίκης, που πρέπει με το πέρασμα του χρόνου να μη χαθεί, αλλά να αξιοποιηθεί.
Και η Βουλή αποτελεί τον κατάλληλο φορέα για να αναλάβει το βάρος μιας συνολικής ανακαίνισης του ιστορικού αυτού κτηρίου, έτσι ώστε στο μέλλον να μετατραπεί σε Έδρα της Βουλής στη Θεσσαλονίκη, αλλά και Φάρο του πολιτισμού για ολόκληρη την περιοχή και για τους πολίτες όλης της Βόρειας Ελλάδας.
Ως Βουλευτής της Α’ Θεσσαλονίκης, αλλά και ως Καλαμαριώτης θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να στηρίξω την προσπάθεια.



