Κ. Μητσοτάκης μετά τη συνάντηση με Ερντογάν: «Είχαμε μια παραγωγική συζήτηση – Στη Θεσσαλονίκη το επόμενο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας»
«Είχαμε μια παραγωγική συζήτηση με τον Πρόεδρο Ερντογάν, παρουσία των υπουργών Εξωτερικών και των διπλωματικών μας συμβούλων. Συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να εμβαθύνουμε το θετικό κλίμα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, το οποίο έχει εγκαθιδρυθεί τους τελευταίους μήνες και προσδιορίσαμε με σαφήνεια το επίπεδο των επαφών και των συναντήσεων για το επόμενο διάστημα, σε επίπεδο πολιτικού διαλόγου, μέτρων οικοδόμησης, οικοδόμησης εμπιστοσύνης, αλλά και προώθησης της θετικής ατζέντας» είπε ο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε δηλώσεις του μετά από τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.
«Συμφωνήσαμε επίσης το επόμενο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας να διεξαχθεί στις 7 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και για μια σειρά από κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι δύο χώρες μας. Να σταθώ ενδεικτικά στο πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης, όπου πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η συνεργασία της Τουρκίας προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο οι μεταναστευτικές ροές. Αλλά φυσικά συζητήσαμε και τα ζητήματα, τις μεγάλες προκλήσεις της κλιματικής κρίσης, καθώς Ελλάδα και Τουρκία είναι δύο μεσογειακές χώρες, οι οποίες και αυτό το καλοκαίρι βρέθηκαν αντιμέτωπες με σημαντικές φυσικές καταστροφές, προϊόν της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής κρίσης, η οποία είναι ήδη εδώ μαζί μας και πιστεύω ότι και αυτό το πεδίο συνεργασίας μπορεί να διερευνηθεί περισσότερο, έτσι ώστε να τύχει αντικείμενο και κάποιων συγκεκριμένων συμφωνιών οι οποίες θα υπογραφούν στα πλαίσια του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας το Δεκέμβριο στη Θεσσαλονίκη», πρόσθεσε.
Ερντογάν: «Μακάρι να είναι επωφελής για τη χώρα μας»
«Μακάρι η συνάντησή μας με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να είναι επωφελής για τη χώρα και την περιοχή μας», αναφέρει σε ανάρτησή του στο X, ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μετά την ολοκλήρωση της συνάντησής του με τον Έλληνα πρωθυποπυργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στη Νέα Υόρκη.



