Συναγερμός στη Βουλή από τηλεφώνημα για βόμβα (vid)
29/04/25, 20:47
“Μήνυμα” από άγνωστο στάλθηκε στο 112 για βόμβα στη Βουλή, το βράδυ της Τρίτης. Στον προαύλιο χώρο έσπευσαν τα ΤΕΕΜ και η Αστυνομία. Το περιστατικό δεν αξιολογείται πολύ σοβαρό, σύμφωνα με το φρουραρχείο της Βουλής, ωστόσο ακολουθείται το πρωτόκολλο.
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



