f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Πιο γρήγορα το Νιγρίτα – Θεσσαλονίκη με τα οδικά έργα που ενέκρινε η Π.Κ.Μ.

Δραστική μείωση κατά 23% ,του χρόνου μετακίνησης από τη Νιγρίτα προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά και του χρόνου μετακίνησης από τη Νιγρίτα έως το Σοχό σε μόλις 13 λεπτά, από 30 λεπτά που είναι σήμερα, εξασφαλίζουν τα έργα που ενέκρινε στην τελευταία της συνεδρίαση η Επιτροπή Ανάπτυξης της Π.Κ.Μ.

Πρόκειται για έργα στο οδικό τμήμα Νιγρίτα-Σοχός-Ασκός-Βαϊοχώρι συνολικού μήκους 32,6 χλμ. που επιτυγχάνουν την ταχύτερη σύνδεση της (Νιγρίτας παλαιά οδό Νιγρίτας – Θερμών) με την Εγνατία Οδό (στο ύψος Βαϊοχωρίου) και του νομού Σερρών με τη Θεσσαλονίκη.
Με τη νέα οδό που θα είναι στο σύνολό της υπεραστική και θα παρακάμπτει όλους τους οικισμούς από τους οποίους διέρχεται (Νιγρίτας, Σοχού, Ασκού), επιδιώκεται:

* Η αποφόρτιση του οδικού άξονα 60 (Προμαχώνας-Σέρρες-Θεσσαλονίκη).

* Η μείωση της απόστασης σύνδεσης της Νιγρίτας με τη Θεσσαλονίκη έως 18%, δηλαδή κατά περίπου 15 χιλιόμετρα και του χρόνου διαδρομής αντίστοιχα, έως 23%, δηλαδή κατά 12,5 λεπτά.

* Η μείωση της απόστασης σύνδεσης της Νιγρίτας με το λεκανοπέδιο του Σoχού κατά 47%, δηλαδή από 34 σε 18χλμ και του χρόνου διαδρομής αντίστοιχα, κατά 55%, από 30 σε 13 λεπτά.

* Η μείωση της απόστασης και του χρόνου από και προς την Θεσσαλονίκη και την Καβάλα από την ευρύτερη περιοχή της Νιγρίτας και του Σοχού.

*Η μείωση των κινδύνων ατυχημάτων και των πιθανών αρνητικών επιπτώσεων για το φυσικό περιβάλλον, σε σύγκριση με την υφιστάμενη οδό.
.
«Με την περιβαλλοντική αδειοδότηση που ενέκρινε η Επιτροπή Ανάπτυξης της ΠΚΜ στην Εγνατία Οδό Α.Ε., ‘ανάψαμε πράσινο’ σε μία πολύ σημαντική κυκλοφοριακή δίοδο από το Ν. Σερρών προς το Ν. Θεσσαλονίκη. Το έργο σύνδεσης της Νιγρίτας με την Εγνατία Οδό θα εξυπηρετήσει μεγάλο τμήμα του πληθυσμού του νοτιοανατολικού τμήματος του Ν. Σερρών (κυρίως της Βισαλτίας), με επίκεντρο τη Νιγρίτα. Υπολογίζεται ότι οι εξυπηρετούμενοι χρήστες του νέου δρόμου με κατεύθυνση κυρίως τη Θεσσαλονίκη (και δευτερευόντως τη Χαλκιδική) θα είναι περίπου 25.000. Αντίστοιχα, οι μελλοντικά εξυπηρετούμενοι χρήστες του νέου δρόμου μόνο από την ευρύτερη περιοχή του Σoχού υπολογίζονται σε περίπου 5.000. Ταυτόχρονα, διαμορφώνουμε νέους όρους ανάπτυξης του πρωτογενή και του τριτογενή τομέα στην ευρύτερη περιοχή», επισημαίνει ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος και Πρόεδρος της Επιτροπής Ανάπτυξης της ΠΚΜ, Κ. Γιουτίκας.