f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Τέσσερα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας – App για καταγγελίες, ταμπελάκια για προϊόντα με μειωμένες τιμές στα σούπερ μάρκετ (vid)

Μέτρα με στόχο την αντιμετώπιση της ακρίβειας ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης,  Κώστας Σκρέκας, με τον ίδιο να τονίζει πως η ακρίβεια είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια, γι’ αυτό και η μάχη θα είναι συνεχής.

«Οι πληθωριστικές πιέσεις παραμένουν επίμονες σε συγκεκριμέρνες κατηγορίες προϊόντων, με αποτέλεσμα η ελληνική οικογένεια να πιέζεται» σημείωσε ο υπουργός, τονίζοντας ότι οι παρεμβάσεις που γίνονται στόχος έχουν:

  • Την εντατικοποίηση ελέγχων κατά της αισχροκέρδειας
  • Την τόνωση του ανταγωνισμού
  • Τη σταθεροποίηση αλλά και μείωση των τιμών στο ράφι σε αναγκαία για τη διαβίωση

Ο κ. Σκρέκας σημείωσε ότι ο στόχος του πρωθυπουργού είναι η επίτευξη ισχυρής ανάπτυξης, ενώ χαρακτήρισε το καλάθι των μαθητών πολύ σημαντικό, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Αναλυτικά τα τέσσερα νέα μέτρα για την ακρίβεια:

  1. Εξασφαλίζεται μόνιμη μείωση τιμών στο ράφι με ειδική σήμανση. Πρόκειται για μείωση της τάξης του 5% για έξι μήνες τουλάχιστον. Προβλέπεται μάλιστα πρόστιμο 20.000 ευρώ ανά προϊόν για όποιον αισχροκερδίσει.
  2. Ελέγχονται αυστηρά οι προμηθευτές και η εφοδιαστική αλυσίδα. Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο άνω των 90 εκατ. ευρώ υποχρεούνται να κοινοποιούν στο υπουργείο τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών τους
  3. Διαφάνεια στις τιμές για τα οπωροκηπευτικά. Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο άνω των 90 εκατ. ευρώ πρέπει να κοινοποιούν τι τιμές στα λαχινικά και στα φρούτα.
  4. Αποφασιστική ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών – Έρχεται application για την υποβολή καταγγελιών, ενώ αυτές μπορούν να γίνονται και στο 1520.