f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Ζέρβας: “Κάμερες παντού για μεγαλύτερο έλεγχο”

Κάλεσμα προς την πολιτεία για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων απηύθυνε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, μετά το θάνατο της 21χρονης φοιτήτριας, η οποία παρασύρθηκε από αυτοκίνητο επί της οδού Εγνατίας, στο ύψος της Καμάρας.

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας πρότεινε να υπάρχει αυστηρός έλεγχος στους οδηγούς, τόσο από τα στελέχη της Τροχαίας όσο και από ηλεκτρονικά μέσα. «Απευθύνω κάλεσμα προς όλους τους οδηγούς να αποφεύγουν υψηλές ταχύτητες, να ακολουθούμε τον ΚΟΚ – είναι αδιανόητο να χάνονται ζωές στο κέντρο της πόλης. Αλλά και στην Πολιτεία για να δούμε άμεσα τι πρέπει να κάνουμε. Η επιτήρηση με ηλεκτρονικά μέσα ίσως πρέπει να καθιερωθεί. Δεν πάει άλλο. Άμεσα εδώ και τώρα να υπάρχει έλεγχος παντού, ιδιαίτερα στα κεντρικά σημεία. Οδηγοί χωρίς διπλώματα είναι πολλοί, αυτοκίνητα χωρίς ασφάλιση και χωρίς συντήρηση. Δεν μπορεί στους ελληνικούς δρόμους να επικρατεί μαγκιά και ατιμωρησία».

Ο κ. Ζέρβας εξέφρασε την ευχή η 21 ετών φοιτήτρια «να είναι το τελευταίο θύμα στους δρόμους της πόλης». Χαρακτήρισε «αδιανόητο» το γεγονός ότι αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες σε αστικό ιστό, που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια πεζών. «Για το ζήτημα της εγκατάλειψης δεν έχω λόγια να πω – είναι πέρα από κάθε περιγραφή και σκέψη».

Παρουσιάζοντας συνοπτικά τις πρωτοβουλίες της δημοτικής αρχής στον τομέα της οδικής ασφάλειας και της κινητικότητας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε: «Δίνουμε σημασία σε θέματα κινητικότητας, έχουμε το νέο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας με στόχο το 2030 η μείωση του αυτοκινήτου να είναι ραγδαία στην πόλη μας, ενισχύουμε τη μικροκινητικότητα, για ποδήλατα και πατίνια, βελτιώνουμε συστηματικά το οδικό δίκτυο με ασφαλτοστρώσεις» και πρόσθεσε: «μαζί με αναπλάσεις, πεζοδρόμια, έξυπνες διαβάσεις και σήμανση που χρίζει συντήρησης, αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες της Δημοτικής Αστυνομίας. Όσο σημαντικές και να είναι οι υποδομές νούμερο ένα ζήτημα είναι η οδική συμπεριφορά και η οδική κουλτούρα». Κλείνοντας, επισήμανε πως πρέπει να γίνουν καμπάνιες ώστε να αλλάξει «η κουλτούρα στο τιμόνι, να υπάρχει σεβασμός και υπευθυνότητα».