Άρης: Στην πόρτα της εξόδου, Μάνου Γκαρθία και Σουλεϊμάνοφ
Χωρίς τους Μάνου Γκαρθία και Σάπι Σουλεϊμάνοφ εξαιτίας… επικείμενης μεταγραφής, θα αγωνιστεί στη Λαμία ο Άρης. Οι δύο παίκτες ετοιμάζονται για την μετακίνηση τους στις ΗΠΑ, για λογαριασμό της Κάνσας Σίτι, με το deal να μοιάζει σε προχωρημένο στάδιο.
Αναλυτικά, η αποστολή του Άρη για την Λαμία:
Με την προπόνηση, που έγινε σήμερα το μεσημέρι στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Π.Α.Σ. Λαμία (26/01), στο πλαίσιο της 20ής Αγωνιστικής του πρωταθλήματος «Stoiximan Super League» της αγωνιστικής περιόδου 2024-2025.
Η αποστολή της ομάδας μας για το αυριανό παιχνίδι στο «Αθανάσιος Διάκος» (17:00) αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:
Cuesta, Κυριαζής, Montoya, Fattore, Frydek, Mendyl, Brabec, Fran Velez, Rose, Darida, Cifuentes, Monchu Rodriguez, Jean Jules Mvondo, Sisto, Saverio, Zamora, Quaison, Loren Moron, Φετφατζίδης.
* Εκτός αποστολής έμειναν οι Fabiano Leismann, Hugo Mallo, Diandy, Manu Garcia, Suleymanov, Pardo, Juankar, Sidklev, Παναγίδης.



