Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ευχαρίστησε τον Μίλιτσιτς (Pic)
03/06/26, 18:33
H KAE AΡΗΣ με ανάρτησή της, αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε τον Μίλιτσιτς, κάθισε στον πάγκο της ομάδας την περασμένη σεζόν. Αναλυτικά:
“”Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson ευχαριστεί τον Igor Milicic για την προσφορά του στην ομάδα μας και του εύχεται από καρδιάς ό,τι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του. Thank you, coach”.



