ΚΑΕ Άρης: Οι πρώτες τοποθετήσεις Αρβανίτη, Ρουσιαμάνη και Παπαγεωργίου στη συνέντευξη Τύπου
Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Άρης, Χάρης Παπαγεωργίου, ο πρόεδρος του ΑΣ, Λευτέρης Αρβανίτης και ο χρηματοδότης της ΚΑΕ, Αχιλλέας Ρουσιαμάνης, στην αρχική τοποθέτησή του, αναφέρθηκαν σε αγωνιστικά και οικονομικά δεδομένα.
Πρώτα μίλησε ο Χάρης Παπαγεωργίου: «Ευχαριστούμε για την παρουσία σας θα ήθελα να κάνω μία γενική τοποθέτηση και να πω ότι είναι κοινή αποδοχή ότι η φετινή χρονιά δεν ήταν αυτή που περιμέναμε, στη διάρκεια της χρονιάς προσπαθήσαμε να κάνουμε μερικές διορθωτικές κινήσεις σαν διοίκηση αλλά τα πράγματα πήγαν όπως ξεκίνησαν, αυτά συμβαίνουν όμως στον αθλητισμό, εμείς ως διοίκηση έχουμε κάνει την αυτοκριτική μας και ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που στήριξε αυτή τη προσπάθεια και φέτος σε μία χρονιά δύσκολη, τους χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μας».
Με τη σειρά του τον λόγο πήρε ο Λευτέρης Αρβανίτης:
«Είναι μία χρονιά η οποία κρίνεται 100% αποτυχημένη εμείς ως διοίκηση είμαστε το ίδιο και ίσως περισσότερο στεναχωρημένοι από την κατάληξη της χρονιάς αυτής, θεωρούμε ότι έγιναν πολλές κινήσεις για να διορθωθεί η χρονιά στη διάρκεια της σεζόν αλλά δεν απέδωσαν αυτές οι κινήσεις, ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι οι ομάδες φτιάχνονται και ετοιμάζονται το καλοκαίρι για να μπουν στο γήπεδο και να παίξουν όλη τη χρονιά καλά, οι αιτίες και τα λάθη είναι πολλά αλλά αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται ανάλυση το θέμα για εμάς είναι να μάθομε μέσα από τα λάθη μας και να τα διορθώνουμε… Πιστεύω το μεγαλύτερο λάθος που κάναμε αρχικά ήταν η φιλοσοφία μας αλλάξαμε τον τρόπο σκέψης στην συγκρότηση της ομάδας, κακή χημεία στο παρκέ, κακή χημεία στα αποδυτήρια, σίγουρα ατυχίες και τραυματισμοί οδήγησαν σε αυτό το αγωνιστικό αποτέλεσμα που για εμάς είναι απαράδεκτο αλλά το μεγαλύτερο λάθος από όλα είναι ότι χάσαμε την αγωνιστική ταυτότητα που με κόπο είχαμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, την αγωνιστικότητα το πάθος όλη αυτή τη δύναμη που η ομάδα έπαιζε, φέτος βγήκε ακριβώς το αντίθετο και για εμάς ήταν απαράδεκτο, ντροπιαστικό και πάρα πολύ άσχημο η ομάδα να παρουσιάζει αυτή την εικόνα, απολογούμαστε γι αυτό και ελπίζουμε την επόμενη χρονιά θα διορθωθούν αυτά. Πήγαμε πολύ καλά όμως στο οικονομικό κομμάτι αν και σε αυτά θα σας μιλήσει ο Αχιλλέας, σημαντικό είναι να μην λαϊκίζουμε και να λέμε την αλήθεια στον κόσμο, τέλος να ευχαριστήσω και εγώ τον κόσμο για την στήριξη, δεχόμαστε την κριτική από τους φίλους της ομάδας αλλά όχι τον μηδενισμό που υπάρχει».
Μετά μίλησε ο Αχιλλέας Ρουσιαμάνης:
«Καλησπέρα σε όλους, εγώ εδώ είμαι να μιλήσω για το οικονομικό κομμάτι και ας μας χρεώνουν εμάς το αγωνιστικό και τις επιλογές παικτών… θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα, εμένα μία μέρα ο Λευτέρης με φώναξε από την κερκίδα και μου είπε «Αχιλλέα έλα κάτω γιατί την Δευτέρα εμείς δεν παίζουμε πουθενά», όσο αφορά την χρονιά δεν πήγε αγωνιστικά καθόλου καλά αυτό εννοείται σημαίνει ότι δεν πήγε καλά και στο εμπορικό κομμάτι, πολλοί νομίζουν ότι η ομάδα δεν πάει καλά και είμαστε χαρούμενοι, πρώτα είμαστε περισσότερο αρειανοί από κάτι άλλους… Τα 3,5 χρόνια που είμαι στην ΚΑΕ ΑΡΗΣ πληρώθηκαν, ο κ. Βεργίνης, Μποχωρίδης, Χρηστίδης, Φλιώνης, Σανικίτζε, Μιλόσεβιτς, Βουλγαρόπουλος, Λάκι Τζόουνς, Τολιόπουλος και όλα αυτά για τις παλιές χρήσεις, σύνολο 1,44Εκ ευρώ εξοφλημένα, μερικοί βοήθησαν και την ομάδα, πολλοί εσκεμμένα μπερδέψαν την λειτουργική κερδοφορία που πέρασε η ΚΑΕ ότι μπορεί να λειτουργεί μόνη της χωρίς να φορτώνεται με καινούργια να μπορεί δηλαδή από μόνη της να έχει κερδοφορία αλλά είναι κάτι τελείως διαφορετικό, τώρα ακούγονται κι άλλα ονόματα με το σύνολο πληρωμών να φτάσει 500χιλιάδες ευρώ από παλιές χρήσεις… Τα νούμερα αυτά είναι πλήρη εξοφλημένα… Με αποδείξεις στην εταιρία και στο λογιστήριο της εταιρίας, υπόλοιπα προς τρίτους ρυθμισμένα, όλα τα χρέη προς τρίτους είναι 45χιλιάδες ευρώ που είναι ρυθμισμένα να πληρωθούν. Εφορία και ΙΚΑ παράλληλες ρυθμίσεις σύνολο 31χιλιάδες. Με απλή σούμα φτάνουμε στις 3ΕΚ πληρωμές, αυτό έχει να κάνει όσο αφορά την διαχείριση για ορισμένους… Αυτά όλα αυτά είναι στην διάθεση σας, όλα αυτά έγιναν επειδή δεν έγιναν καινούργια χρέη θα θέλαμε να έχουμε μία καλύτερη ομάδα, κάθε χρόνο θα μπορούσαμε να κάνουμε ομάδα με καλύτερο μπάτζετ, πάμε να δούμε όμως πως πληρώθηκαν αυτα…».
Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Δυστυχώς φέτος η ομάδα δεν πήγε όπως έπρεπε να πάει, πάμε να μιλήσουμε για τα έσοδα της ομάδας και τους ανθρώπους που στηρίζουν την προσπάθεια, θα με επιτρέψετε να μην μιλήσω ονομαστικά… Άνθρωποι από την Αθήνα έχουν δώσει 300χιλιάδες ευρώ, όπως και μία ομάδα από την Θεσσαλονίκη με ανθρώπους που έδωσαν 45χιλιάδες ευρώ, αυτά τα λέω για να μην νομίζουν μερικοί ότι μπορούν να έρθουν τρελά ποσά, υπάρχει ένας γιατρός που μας πληρώνει για να καταλάβετε την προετοιμασία στο Καρπενήσι, αυτή τη πολύ άσχημη χρονιά που στεναχωρηθήκαμε όλοι πάρα πολύ, δεν πρέπει να μηδενίσουμε την προσπάθεια που έχει γίνει τόσο καιρό, ο ίδιος άνθρωπος ο κ. Καστρίτης που διάλεξε τους παίκτες τα προηγούμενα χρόνια αυτός τους επέλεξε και φέτος, τώρα αν έπρεπε να παρέμβουμε νωρίτερα είναι για άλλη ώρα, η στεναχώρια μας είναι ίσοι με του κόσμου. Με πλησίασαν επιχειρηματίες της πόλης που είναι δυνατοί και τους εξήγησα ότι η ομάδα έχει ανάγκες, η ομάδα σήμερα έχει να πληρώσει εφορία 100χιλιάδες ευρώ… Βρεθήκαμε πριν 10 μέρες οι άνθρωποι είπαν θα βοηθήσουν αλλά όχι τώρα… Εμείς σήμερα άμα δεν πληρώσουμε χάνουμε τις ρυθμίσεις, αυτή είναι η καθημερινότητα που έχει να αντιμετωπίσει ο ΑΡΗΣ, δεν υπάρχει άλλος παίκτης που να τον οφείλει ο ΑΡΗΣ πριν το 24 που να το οφείλει ο ΑΡΗΣ. Τον Αύγουστο θα κλείσουν όλα, ο ΑΡΗΣ δεν ξέρω ποτέ του να έχει μηδέν χρέη προς τρίτους, για κάποιους αυτό θα ήταν ίσως καλύτερα να είχαμε 500χιλιάρικα παραπάνω χρέος και η ομάδα να ήταν τρίτη…»



