«Κλείνει» τον 20χρονο Σανουσί ο Άρης
27/06/26, 18:19
Κίνηση με φόντο το μέλλον και από εκείνες που πραγματοποιούνται με συχνότητα τα τελευταία χρόνια πραγματοποίησε ο ΑΡΗΣ.
Οι «κιτρινόμαυροι» φέρνουν στη Θεσσαλονίκη τον 20χρονο Ιβοριανό μέσο, Ντιαλό Σανουσί. Ο Αφρικανός ανήκε από το 2024 στη Νόρτσελαντ, έχοντας επτά συμμετοχές με τις μικρές ομάδες και παρουσία στην πρώτη ομάδα αλλά δίχως να αγωνιστεί.
Ο Σανουσί φτάνει αύριο (28/06) στη Θεσσαλονίκη και τη Δευτέρα θα περάσει από ιατρικά/εργομετρικά, ώστε ακολούθως να υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας.



