Νέα ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό (vids)
27/04/25, 21:56
Ο Ολυμπιακός κέρδισε ξανά την ΑΕΚ, αυτή την φορά στην έδρα της “Ενωσης”, με 0-2. Η ομάδα του Αλμέιδα κυριαρχούσε στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου ημιχρόνου, χάνοντας και πολύ καλές στιγμές. Απεναντίας, η ομάδα του Μεντιλίμπαρ στην πρώτη της ουσιαστική στιγμή έκανε το 0-1 με τον Βέλντε.
Το μοτίβο δεν διέφερε στο δεύτερο 45λεπτο. Οι κιτρινόμαυροι απειλούσαν ασταμάτητα, αλλά το γκολ το πέτυχε ο σύλλογος του Πειραιά, με τον Γιάρεμτσουκ που πέρασε αλλαγή να διαμορφώνει το 0-2.
Ένα αποτέλεσμα πολύ κακό για την ομάδα τoυ Αλμέιδα, αφού υποχώρησε στην 4η θέση της βαθμολογίας.



