Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ το πρωτάθλημα μπάσκετ ανδρών!
Το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, η Stoiximan GBL άλλαξε στέγη…
Από σήμερα και για τα επόμενα 2+1 τα δικαιώματά του ανήκουν στον όμιλο ΣΚΑΪ με τη σύμφωνη γνώμη όλου του ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.Στη συνεδρίαση που έγινε σήμερα, η πρόταση του ομίλου ΣΚΑΪ έγινε αποδεκτή από όλες τις ομάδες (14-0) έχοντας ως αντίπαλο αυτή της ΕΡΤ.
Η ομόφωνη απόφασή αυτή δείχνει ότι υπήρχε φθορά ανάμεσα στις σχέσεις των ομάδων και του ΕΣΑΚΕ με την κρατική τηλεόραση, αλλά την ίδια στιγμή έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι όλοι, από το πλάνο προβολής των αναμετρήσεων του πρωταθλήματος που κατέθεσε ο όμιλος ΣΚΑΪ.



