Ουζουνίδης: «Η ομάδα πρέπει να είναι έτοιμη στην πρεμιέρα»
Ο Μαρίνος Ουζουνίδης μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στη κάμερα της συνδρομητικής για τη σημερινή φιλική νίκη αλλά και για την προετοιμασία της ομάδας.
Αναλυτικά όσα είπε
«Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε καλή κυκλοφορία δημιουργήσαμε φάσεις αλλά δεν είχαμε τελειώματα βέβαια παίζαμε και χωρίς καθαρό φορ, χωρίς τον Μορόν, θέλαμε να τον προφυλάξουμε και είπαμε να μη το ρισκάρουμε, ο αντίπαλος με μία ευκαιρία πέτυχε το γκολ αλλά αυτά συμβαίνουν, στο δεύτερο ημίχρονο μπορεί να βάλαμε τα γκολ αλλά είχαμε προβλήματα στο τραζίνσιον που πρέπει να τα διορθώσουμε καθώς από την στιγμή που θα έχουμε την κατοχή της μπάλας θα πρέπει να είμαστε λίγο πιο οργανωμένοι πίσω από τη μπάλα».
Για την προετοιμασία της ομάδας: «Εμείς προετοιμασία κάναμε τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αυτή ήταν η πραγματική προετοιμασία με τους παίκτες που ήρθαν, δεν είναι δικαιολογία είναι η προπονητική, δεν γίνεται να φέρεις τους παίκτες στη φυσική κατάσταση που θέλουμε, πόσο μάλλον και στην δημιουργία. Ποιότητα υπάρχει, οι παίκτες ατομικά είναι καλοί, το θέμα είναι όταν κάνεις τόσες πολλές μεταγραφές πρέπει να δέσουν μεταξύ τους, έχουμε δουλέψει καλά στη φυσική κατάσταση έχουν έρθει σε ένα επιθυμητό επίπεδο όχι ακόμα σε αυτό που θέλουμε, φυσιολογικά μέσα σε δύο εβδομάδες, αλλά θέλουμε περισσότερα στη δημιουργία αλλά εκεί επειδή έχουμε την ποιότητα νομίζω θα βρεθούν οι παίκτες πιο γρήγορα».
Για το κατά πόσο έτοιμη θα είναι η ομάδα στη πρεμιέρα: «Η ομάδα πρέπει να είναι έτοιμη και να βρούμε τον τρόπο να κερδίσουμε το παιχνίδι, αυτό που έχει σημασία στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος είναι οι βαθμοί».



