Στη Θεσσαλονίκη για τον Άρη ο Σπίκιτς
30/01/25, 20:13
Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το απόγευμα της Πέμπτης ο Ντάριο Σπίκιτς, για λογαριασμό του Αρη.
Οι “κιτρινόμαυροι” συμφώνησαν με τη Ντινάμο Ζάγκρεμπ για τον δανεισμό του 25χρονου εξτρέμ, με οψιόν αγοράς για το επόμενο καλοκαίρι.
Ο παίκτης θα περάσει αύριο (31/01) από εξετάσεις και ακολούθως θα υπογράψει με τον Άρη για το υπόλοιπο της σεζόν.
Ο Σπίκιτς θα είναι η πέμπτη μεταγραφή του Αρη μετά τους Ντουντού, Νινγκ, Κέρκεζ και Μεντίλ.



