To συμβολικό πρώτο διαρκείας στον μαθητή που θέλει να βλέπει Άρη! (video)
Κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων ένας από τους μαθητές έγινε viral όταν ρωτήθηκε σε ποια σχολή θα ήθελε να περάσει. Απάντησε… Θεσσαλονίκη, γιατί θέλει να βλέπει από κοντά τον Άρη.
Με αφορμή αυτό, η Κιτρινόμαυρη ΠΑΕ αποφάσισε να δώσει στον Λάζαρο Μήλιο, όπως είναι το όνομά του, το πρώτο εισιτήριο διάρκειας της νέας αγωνιστικής περιόδου.
«Ευχαριστώ την ΠΑΕ ΑΡΗΣ για το εισιτήριο διαρκείας. Στις πανελλήνιες εξετάσεις ρίσκαρα για να περάσω μόνο στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μπορώ να έρχομαι στο γήπεδο και να βλέπω την αγαπημένη μου ομάδα.
Με οδηγό το σύνθημα: “Μόνο το σήμα πιστά ακολουθώ” θα πρέπει όλοι να σταθούμε δίπλα στην ομάδα μας και τη νέα χρονιά και είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά», δήλωσε ο Λάζαρος Μήλιος στο www.arisfc.com.gr.
Δείτε το βίντεο:



