Άνω Πόλη: Ελεύθερη με όρους η 29χρονη για το αιματηρό επεισόδιο σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της
Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία της στον 7ο τακτικό ανακριτή Θεσσαλονίκης, η 29χρονη που κατηγορείται για το αιματηρό επεισόδιο σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της, το πρωί της περασμένης Τρίτης, σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη.
Όπως έγινε γνωστό, η κατηγορούμενη, με καταγωγή από τη Ρουμανία, απολογήθηκε ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας, υποστηρίζοντας ότι υπήρξε θύμα ενδοοικογενειακής βίας από τον 24χρονο.
Σύμφωνα με όσα είπε η ίδια, ο νεαρός άντρας ασκούσε ψυχολογική και σωματική βία εναντίον της, ενώ, κατά πληροφορίες, η 29χρονη περιέγραψε περιστατικό το οποίο φέρεται να συνέβη πριν από δύο βδομάδες, όταν ο σύντροφός της επιχείρησε, όπως είπε, να την πνίξει. «Δεν τον κατήγγειλα, επειδή ήμουν ερωτευμένη μαζί του, πίστευα ότι θα αλλάξει», φέρεται να υποστήριξε.



