f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Αυτός είναι ο αληθινός διάλογος σταθμάρχη- μηχανοδηγών: H διαφορά με τον μονταρισμένο (vid)

Τα ηχητικά ντοκουμέντα της εθνικής τραγωδίας στο μικροσκόπιο. Όλη η αλήθεια μετά την αποκάλυψη του «ΒΗΜΑΤΟΣ» για τις συνομιλίες που προκάλεσαν αλυσιδωτές αντιδράσεις στην κεντρική πολιτική σκηνή. Το LIVE NEWS παρουσιάζει το επίμαχο υλικό που καταγράφηκε τη νύχτα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Ο σταθμάρχης της Λάρισας μιλάει με δύο διαφορετικούς μηχανοδηγούς από δύο διαφορετικές αμαξοστοιχίες και όχι μόνο με την Intercity 62, όπως φαινόταν στο ηχητικό που δημοσιοποιήθηκε λίγες μέρες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα.

Μηχανοδηγός IC62: Η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης Λάρισα: Ακούει. Με 47 νούμερο, περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως είσοδο… ε, φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός IC62: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης Λάρισα: Φεύγεις. Φεύγεις.

Μηχανοδηγός IC62: Έγινε. Καλό βράδυ.

Σταθμάρχης Λάρισα: Καλή συνέχεια.

Στην πραγματικότητα ακούγεται ο μηχανοδηγός του μοιραίου Intercity και στη συνέχεια ο μηχανοδηγός μιας άλλης αμαξοστοιχίας που αναχώρησε μισό λεπτό αργότερα για Βόλο.

23:04
Μηχανοδηγός IC62: Τι θα κάνει το 62; …η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης Λάρισα: Ακούει. Με 47 νούμερο, περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως είσοδο… ε, φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός IC62: Ευχαριστούμε πολύ.

Στις 23:05 το μοιραίο Intercity αναχωρεί και δεν υπάρχει καμία άλλη καταγεγραμμένη συνομιλία από αυτόν τον συρμό. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, ο σταθμάρχης της Λάρισας, συνομιλεί με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 2576, του προαστιακού για Βόλο.

23:05:30
Σταθμάρχης Λάρισα: Σωτήρη πάμε.

Μηχανοδηγός 2576: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης Λάρισα: Φεύγεις. Φεύγεις.

Μηχανοδηγός 2576: Έγινε. Καλό βράδυ.

Σταθμάρχης Λάρισα: Καλή συνέχεια.

Την ίδια ακριβώς ώρα, η εμπορική αμαξοστοιχία 63503 αναχωρεί από Νέους Πόρους σε αντίθετη φορά με κατεύθυνση προς τη Λάρισα. Όμως, η συνομιλία των μηχανοδηγών της εμπορικής με τη σταθμάρχη Νέων Πόρων δεν έχει καταγραφεί, επειδή ακριβώς δεν λειτουργούσε το δίκτυο αναμεταδοτών του ασυρμάτου ώστε να καλύπτεται όλη η διαδρομή.

Πολύ απλά, δεν έπιανε ο ασύρματος μέχρι τη Λάρισα κάτι που θα μπορούσε να είχε αποτρέψει τη σύγκρουση. Γιατί αν ο μηχανοδηγός της Intercity 62 είχε ακούσει στον ασύρματο ότι έρχεται και άλλο τρένο από την αντίθετη κατεύθυνση, θα είχε συνειδητοποιήσει το λάθος και θα είχε ακινητοποιήσει αμέσως την αμαξοστοιχία.