Έπεσαν τα πρώτα χιόνια στα χιονοδρομικά κέντρα (pics)
29/11/25, 10:48
Τις πρώτες χιονοπτώσεις του φετινού χειμώνα είδαν εξαιτίας της επέλασης της κακοκαιρίας Adel τα βουνά – και τα χιονοδρομικά κέντρα – της χώρας τις τελευταίες ημέρες.
«Άσπρη ημέρα» είδε ο Παρνασσός, με φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να καταγράφουν το χειμωνιάτικο σκηνικό.
Έντονες χιονοπτώσεις καταγράφηκαν και στα χιονοδρομικά κέντρα της Βασιλίτσας και του Καϊμακτσαλάν, ενώ στον Όλυμπο σημειώθηκε χιονοθύελλα για αρκετές ώρες.



