Κατέληξε η 67χρονη που αυτοπυρπολήθηκε στο Ζάππειο
01/08/25, 17:12
Υπέκυψε στα εγκαύματά της η 67χρονη γυναίκα που αυτοπυρπολήθηκε την Τετάρτη στην Αίγλη Ζαππείου.
Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:00 το πρωί.
Η 67χρονη περιλούστηκε με εύφλεκτο υγρό και έβαλε φωτιά στον εαυτό της μπροστά στα μάτια των παρευρισκομένων.Χάρη στην επέμβαση των Ευζώνων που βρίσκονταν στο σημείο, η γυναίκα διασώθηκε αρχικά και διακομίστηκε στο νοσοκομείο.
Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, χθες το απόγευμα κατέληξε. Όπως έγινε γνωστό, η 67χρονη είχε εργαστεί ως δημοσιογράφος στην ΕΡΤ και την Ελευθεροτυπία.



