Μοιραράκη: «Αείμνηστε Ναύαρχε, θα σε αγαπώ για πάντα» (pic)
24/06/26, 20:47
Μια ιδιαίτερα δύσκολη και φορτισμένη συναισθηματικά ημέρα είναι η σημερινή για τη Δέσποινα Μοιραράκη, καθώς συμπληρώνονται ακριβώς τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του πολυαγαπημένου της συζύγου, Γιάννη Κοντούλη.
Η γνωστή επιχειρηματίας και παρουσιάστρια, το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου, θέλησε να τιμήσει τη μνήμη του ανθρώπου με τον οποίο μοιράστηκε μερικές από τις πιο όμορφες και σημαντικές στιγμές της ζωής της, προχωρώντας σε μια άκρως συγκινητική ανάρτηση στους προσωπικούς της λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε την ανάρτηση:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.



