Tαξί: Απεργία για ένα 48ωρο
Χειρόφρενο τραβούν από τα ξημερώματα της Τετάρτης και για 48 ώρες οι οδηγοί ταξί όπως αποφασίστηκε στην έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Συγκεκριμένα, η 48ωρη απεργία θα ξεκινήσει από τις 06:00 το πρωί της Τετάρτης 28 Μαΐου,και θα διαρκέσει έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 30 Μαΐου.
Τι είπε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος για την απεργία των ταξί
Με αφορμή την απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου των ταξί μίλησε το πρωί της Τρίτης στα Παραπολιτικά 90.1, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Ιδιοκτητών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Αρχικά ανέφερε ότι: «Οι απόψεις του κ. Κυρανάκη που δεν συζητάει μαζί μας προσβάλουν τη δημοκρατία, τις συνταγματικές υποχρεώσεις του ιδίου, που δεν σέβεται και τα συνταγματικά δικαιώματα, που έχω εγώ ως εκπρόσωπος ενός πολύ μεγάλο συνδικάτου της Αττικής» και συνέχισε λέγοντας: «Είχαμε βρει μια ηρεμία να συζητάμε, μετά από χρόνια, με την κυβέρνηση, με τον κ. Οικονόμου, είχαμε κάνει πάρα πολύ δουλειά. Είχαμε τελειώσει έναν έτοιμο κώδικα που είχε φτάσει, μετά τα υπουργεία που πέρασε και τη διαβούλευση, στον γραμματέα της κυβέρνησης για να κατευθυνθεί στη βουλή για ψήφιση».
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Αύριο συγκεντρωνόμαστε στις 10:30 στο δρόμο που βγαίνετε από τα Πρακτορεία στην Καβάλας με μέτωπο προς τον Κηφισό και θα κάνουμε πορεία προς το αεροδρόμιο γιατί έχουν προκύψει δύο σοβαρά θέματα με την υπουργία του «φίλου» μας του κ.Κυρανάκη, που δεν μπορούμε ούτε να τον δούμε να του εξηγήσουμε ότι πρέπει να παρέμβει στο αεροδρόμιο γιατί έχει μια ατέλεια ο κανονισμός λειτουργίας που θέλει συμπλήρωση. Και την Πέμπτη, δεύτερη μέρα κινητοποιήσεων, θα πάμε στο υπουργείο Μεταφορών να ζητήσουμε πάλι συνάντηση».
Οι οδηγοί ταξί προχωρούν σε κινητοποιήσεις κατηγορώντας τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Κυρανάκη, για απαξίωση του διαλόγου με τους θεσμικούς εκπροσώπους του κλάδου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής), η απόφαση για απεργία ήρθε ως απάντηση στη συνεχιζόμενη άρνηση του υπουργού να συναντηθεί με το προεδρείο του συνδικάτου, ενώ, αντίθετα, επιλέγει να συνομιλεί μόνο με στελέχη της ΠΟΕΙΑΤΑ, τα οποία χαρακτηρίζονται από τους συνδικαλιστές ως «ήπιοι».



