f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Θεσσαλονίκη: Παρατείνεται για έναν χρόνο η ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ

Την παράταση για έναν χρόνο της ανάθεσης στον ΟΑΣΘ του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που εισάγεται σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής για συζήτηση και ψήφιση.

Σύμφωνα με τη σχετική διάταξη η ανάθεση, η οποία έληγε στο τέλος του τρέχοντος έτους, παρατείνεται για το χρονικό διάστημα που κρίνεται απολύτως αναγκαίο και το αργότερο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2024. Όπως ορίζει το σχετικό άρθρο, το συγκοινωνιακό έργο θα παρέχεται με τους ίδιους όρους που προβλέπει η συμφωνία μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ, ενώ παρέχεται η δυνατότητα στον οργανισμό να συνάπτει συμβάσεις που αφορούν στο συγκεκριμένο έργο.

Συγκεκριμένα το άρθρο 2 αναφέρει τα εξής: «Ανατίθεται προσωρινά στον ΟΑΣΘ το συγκοινωνιακό έργο στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης για τον απολύτως αναγκαίο χρόνο και πάντως όχι μετά τις 31.12.2024. Κατά το χρονικό διάστημα της προσωρινής ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, το συγκοινωνιακό έργο θα παρέχεται με τους ίδιους όρους της από 30.4.2001 οικονομικής συμφωνίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ, όπως ίσχυε μετά την τροποποίηση και συμπλήρωσή της κατά την ημερομηνία δημοσιεύσεως του ν. 4482/2017 και ταυτόχρονα επιτρέπεται γι’ αυτό το συγκοινωνιακό έργο η σύναψη των συμβάσεων, που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 54 παρ. 3 και 4 του ν.4568/2018».

Η επίμαχη διάταξη περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου με τίτλο «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 18ης Ιανουαρίου 2006 για τη χρησιμοποίηση μισθωμένων οχημάτων χωρίς οδηγό στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία (ΕΕ) 2022/738 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 6ης Απριλίου 2022, και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Ιουλίου 2021, περί μέτρων εξορθολογισμού για την προώθηση της υλοποίησης του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, και άλλες διατάξεις για τις μεταφορές».

Στο ίδιο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται διάταξη, η οποία διευκολύνει την εγκατάσταση των σταθμών φόρτισης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενόψει της προμήθειας των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων. Ειδικότερα, ορίζει ότι για την εγκατάσταση της υποδομής, την τοποθέτηση και τη σύνδεση συσκευών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε υφιστάμενα αμαξοστάσια της «ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» και του «Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης υπό εκκαθάριση εν λειτουργία», ανεξαρτήτως αν για τη σύνδεση απαιτείται η εγκατάσταση νέου μετασχηματιστή μέσης ή χαμηλής τάσης, δεν απαιτείται οικοδομική άδεια, έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας ή βεβαίωση μηχανικού.

Το σχέδιο νόμου, επί της Αρχής, των άρθρων και στο σύνολό του ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Υπέρ του νομοσχεδίου στην επιτροπή τάχθηκε η ΝΔ, κατά το ΚΚΕ, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Ελληνική Λύση, Σπαρτιάτες, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής.

Πηγή: Voria.gr