Αντέδρασε ο Ουγγαρέζος μετά τις αναφορές της Γερμανού για το επαγγελματικό του μέλλον (vid)
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια, μέσα από τα social media, σχετικά με αναφορά που έκανε η Ναταλία Γερμανού για το επαγγελματικό του μέλλον στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται».
Ο παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός αντέδρασε λίγες ώρες αργότερα μέσω ανάρτησής του στο Χ, σχολιάζοντας το ζήτημα που προέκυψε.
Συγκεκριμένα, η Ναταλία Γερμανού είχε αναφέρει στον αέρα της εκπομπής της:
«Να προσθέσω ότι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, που είναι στενός συνεργάτης της Φαίης , έχει βρει νέα ραδιοφωνική στέγη, στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο στον Ρυθμό. Το αφήνω εγώ αυτό εδώ».
Στην απάντησή του, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος σημείωσε:
«Όταν ο Γρηγόρης Μελάς μίλησε για ένα επαγγελματικό ενδεχόμενο της Ναταλίας, μας πήρε όλους και μας σήκωσε. Η Ναταλία απ’ την άλλη, μπορεί να αφήνει υπονοούμενα για το δικό μου μέλλον, χωρίς διασταύρωση, ρεπορτάζ ή ένα τηλέφωνο σ’ εμένα. Έγινε».




