Χάθηκε ο Σταυρός στη Δεξαμενή Αθηνών και έβγαλαν την απόχη (vid)
06/01/25, 14:06
Επεισοδιακά εξελίχθηκε ο Καθαγιασμός των Υδάτων στην Δεξαμενή Αθηνών, υπό την παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, καθώς σημειώθηκε ένα ευτράπελο.
Συγκεκριμένα, ο Επίσκοπος πέταξε τον Σταυρό στο νερό, ωστόσο δεν ήταν δεμένος στο χέρι του με αποτέλεσμα να πέσει στη δεξαμενή.
Έτσι στήθηκε μια επιχείρηση για τον εντοπισμό του Σταυρού που διήρκεσε γύρω στα 20 λεπτά. Τελικά με μια απόχη κατάφεραν να τον εντοπίσουν και να τον ανασύρουν.



