Ευρυδίκη Βαλαβάνη: “Πέρασα δύσκολα, έκλαιγα στο σπίτι…” (vid)
01/10/25, 10:36
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ήταν καλεσμένη στο Happy Day και μίλησε για τη γέννηση του γιου της, τον τοκετό, τις πρώτες τρεις εβδομάδες που πέρασε επιλόχειο κατάθλιψη και την καθημερινότητά της.
Δείτε το βίντεο:
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



