Η Τσολάκη επέστρεψε μετά τη γέννα στο Πρωινό Σουσού (vid)
H Ελένη Τσολάκη σήμερα, 22 Απριλίου επέστρεψε κανονικά στο πόστο της στο Πρωινό Σουσου μετά τη γέννηση της κόρης της.
Αρχικά η παρουσιάστρια ανέφερε: «Καλημέρα, χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη! Κάπως ανατρίχιασα τώρα! Αισθάνομαι σαν να είναι μια πολύ ιδιαίτερη μέρα σήμερα για μένα, μια πραγματική και ξεχωριστή πρεμιέρα. Σίγουρα η σπουδαιότερη της ζωής μου».
Και συγκινημένη τόνισε: « Και για τη μικρούλα μου που μπορεί να είναι στο σπίτι και να μου λείπει, γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου είναι εκεί μαζί της και με την μανούλα μου που είναι δίπλα της. Αλλά ξέρω ότι μεγαλώνοντας όλα αυτά θα είναι ωραίες αναμνήσεις που θα της τις δείχνω και θα της λέω να τι ετοίμασαν οι καλοί μου συνεργάτες για σένα κάποτε.»
Και συνέχισε λέγοντας: «Αισθάνομαι την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά. Έχουν περάσει όλες αυτές οι μέρες υπέροχα, χαρούμενα… Μεγαλώνω και βλέπω μαζί μου να μεγαλώνει μια ψυχή, μια καρδιά και να χτυπάει με τον ίδιο τρόπο που χτυπάει και η δική μου καρδιά. Και αυτό είναι ένα συναίσθημα τόσο πρωτόγνωρο και τόσο ξεχωριστό που δεν συγκρίνεται με τίποτα στη ζωή».



