Καλλίδης για Σοϊλέδη: «Άρη, δε θα σε πάρω ξανά τηλέφωνο» (vid)
21/05/24, 14:49
Ο Πάνος Καλλίδης μίλησε στην κάμερα της εκπομπής “Πρωινό” του ΑΝΤ1 για τον χωρισμό του Άρη Σοϊλέδη και της Μαρίας Αντωνά και σημείωσε ότι συνεχίζει να κάνει παρέα μόνο με τη Μαρία.
Δείτε το βίντεο:
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



