Καινούργιου: Την πήρε τηλέφωνο ο σύντροφός της την ώρα της εκπομπής – Τι του είπε (vid)
18/12/24, 15:29
Τηλεφώνημα από τον σύντροφό της, Παναγιώτη Κουτσουμπή, δέχθηκε η Κατερίνα Καινούργιου λίγο πριν το φινάλε της σημερινής εκπομπής. Η παρουσιάστρια το αντιμετώπισε με χιούμορ και τον ενημέρωσε ότι η εκπομπή της είναι 10-1.
Δείτε το απόσπασμα:



