Κουτσελίνη: «Αυτά που λέει ο Ουγγαρεζάκος για τον Αρναούτογλου, να μην τα λέει ούτε για πλάκα» (vid)
Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής του Alpha, Super Κατερίνα έκανε η Ζήνα Κουτσελίνη.
Η δημοσιογράφος είπε αρχικά: «Θα κάνουμε ένα πάρτι για τα 10 χρόνια εκπομπής. Δεν περίμενα ούτε τρεις μήνες να είμαστε στον αέρα. Τον Πέτρο Κουσουλό τον αγαπώ και είναι κομμάτι της ζωής μου».
Και συνέχισε: «Αγαπώ το Star, αν και υπήρξαν προτάσεις με μεγαλύτερο οικονομικό αντίκρισμα. Τη βραδινή ζώνη την αγάπησα, αλλά βαθιά μέσα μου έχω βάλει άνω τελεία σε αυτό».
Για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, αναφέρει η Ζήνα Κουτσελίνη: «O Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι το νούμερο ένα branding σε άντρα, στην ελληνική τηλεόραση. Κι αυτά που λέει ο Ουγγαρεζάκος, να μην τα λέει ούτε για αστείο».
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, σχολίασε και την επικείμενη επιστροφή του Βig Brother στον ΣΚΑΪ. «Δοκιμάστηκε και δεν βγήκε. Μου χτυπάει λίγο στα αυτιά, αυτή η επιλογή του Κωνσταντίνου Ζούλα, δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του».
Για τον Άρη Πορτοσάλτε, η Ζήνα Κουτσελίνη αναφέρει: «Είναι βόμβα και αυτό που θέλει η ελληνική τηλεόραση. Είναι πολύ καλός. Μπορεί να διαφωνώ μαζί του σχεδόν σε όλα, αλλά αυτό έχει ενδιαφέρον».



