Λουιζίδου: «Κόλλησα ένα μικρόβιο στο Καφέ της χαράς… είχα πάθει σηψαιμικό σοκ» (vid)
30/04/25, 14:15
Για την περιπέτεια που είχε με την υγεία της την περίοδο του “Καφέ της Χαράς” μίλησε η Ρένια Λουιζίδου σε διαδικτυακή εκπομπή και απόσπασμα προβλήθηκε στο Buongiorno.
Δείτε το βίντεο:
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



