Πάλι τα… δικά του ο Κ. Εμμανουήλ: “Θα τους βράσω και θα πιω το ζουμί τους” (vids)
28/04/22, 10:13
Ο Κωνσταντίνος Εμμανουήλ ήταν πάλι στη δική του… φάση, στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor, δικάζοντας και προκαλώντας εντάσεις στον Άγιο Δομίνικο, έχοντας καυγά με τον Σπύρο Μαρτίκα.
Το Googlareis.gr ήρθε στην καθημερινότητα της πολιτικής και ψυχαγωγικής ζωής της πόλης. Αν σερφάρεις...googlareis!
Googlareis στο Facebook
Googlareis στο Instagram
Googlareis στο YouTube
Googlareis και στο Τik Tok
Ακολουθήστε μας στο Google News



