Σαλαγκούδη: «Για την προσωπική μου ζωή θα κάνετε πολύ καιρό να ακούσετε» (vid)
Η Ανθή Σαλαγκούδη παραχώρησε συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα και στη δημοσιογράφο, Βίκυ Δέτσικα. Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ρωτήθηκε για το τηλεοπτικό σκηνικό, ενώ αποκάλυψε επαγγελματικά σχέδια.
«Μου άρεσε πάρα πολύ το «Στούντιο 4» και από παλιά μου αρέσουν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος. Είχα κάνει και δοκιμαστικό στο DOT, δεν με πήραν τελικά αλλά ήταν μια εκπομπή που θα έκανα με χαρά τότε. Αυτό με τη Φαίη Σκορδά είναι σίγουρα στενάχωρο και φαντάζομαι πως δεν το περίμενε κανείς. Ένας επαγγελματίας σαν την Φαίη, σίγουρα, θα στενοχωριέται που συνέβη και δεν το περίμενε κιόλας, ήταν αναπάντεχο» ανέφερε η Ανθή Σαλαγκούδη.
«Σαν δίδυμο βλέπω πάρα πολύ ωραίο την Κατερίνα Καραβάτου και τον Χρήστο Φερεντίνο, πολύ ενδιαφέρον θα έχει. Καλό κουράγιο και καλή δύναμη, βέβαια, θα ευχηθώ γιατί είναι ένα ιδιαίτερο μαγαζί η ΕΡΤ. Δεν θέλω να τσουβαλιάζω, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που θα κάνουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους, αλλά στο γενικό σύνολο η ιδρυματοποίηση δεν είναι καλό πράγμα. Και αυτό συμβαίνει κατά κόρο στην ΕΡΤ» συμπλήρωσε με νόημα η παρουσιάστρια.
Η Ανθή Σαλαγκούδη εξομολογήθηκε: «Για την προσωπική μου ζωή, θα κάνετε πολύ καιρό να ακούσετε. Νομίζω ότι είναι το φθινόπωρο η εποχή μου περισσότερο, να ξέρεις για τον έρωτα. Παίζουν οι συνθήκες ρόλο και όχι η εποχή».
«Αυτό που θα με ενδιέφερε να κάνω περισσότερο είναι δελτία ειδήσεων. Έκανα δελτία στο Attika Tv και τηλεοπτικά ήταν η καλύτερή μου στιγμή» κατέληξε στη συνέντευξή της.



