Θεσσαλονίκη: Ο 25χρονος Μάρκος από την Πάτρα έπιασε τον Τίμιο Σταυρό – Τον έδωσε σε 11χρονο (vids)
Ο 25χρονος Μάρκος Αναστασόπουλος είναι αυτός που έπιασε τον Τίμιο Σταυρό στον Θερμαϊκό Κόλπο, στη Θεσσαλονίκη, ανήμερα των Θεοφανίων, στην Τελετή Αγιασμού των υδάτων.
Όπως μάλιστα είπε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος ο κ. Αναστασόπουλος ήρθε από την Πάτρα μόνο και μόνο για να βουτήξει στον Θερμαϊκό και να επιχειρήσει να πιάσει τον Σταυρό, κάτι που τελικά κατάφερε.
Μάλιστα προς στιγμήν υπήρξαν αντεγκλήσεις μεταξύ των κολυμβητών αφού όπως είπαν είχαν συνεννοηθεί να αφήσουν προβάδισμα στον 11χρονο Αντώνη που βούτηξε κι αυτός, ενώ αυτός που έπιασε τον Σταυρό είπε πως κατάλαβε να δοθεί τιμητικά ο Σταύρος στο παιδάκι.
Τιμητικά ο χρυσός σταυρός απονεμήθηκε στον 11χρονο ο οποίος όπως είπε «το έκανα για την ευλογία. Το είχα δει πέρυσι και ζητούσα από τους γονείς μου να με φέρουν εδώ. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία. Ενθουσιάστηκα. Με βοήθησαν όλοι και τους ευχαριστώ πολύ».



