Βλαντή κατά Cinderella: «Δεν θα πήγαινα στην εκπομπή της…» (vid)
Δηλώσεις κατά της Cinderella έκανε η Ραμόνα Βλαντή, επισημαίνοντας πως δεν θα πήγαινε καλεσμένη στην εκπομπή της και πως την ενοχλεί να δίνονται θέσεις στην τηλεόραση σε ανθρώπους που δεν κάνουν γι’ αυτές.
Σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή «Breakfast@Star» την Πέμπτη 30 Απριλίου, η πρώην παίκτρια του My Style Rocks, ανέφερε επίσης πως δεν έχει να πει κάτι με την Instagrammer και άφησε υπονοούμενα για τα ελληνικά της: «Δεν θα πήγαινα ως καλεσμένη στην εκπομπή της. Δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι εμείς οι δύο. Θέλω να πάω σε ανθρώπους που θα με εκπλήξουν καταρχάς τα ελληνικά τους. Επειδή εγώ δεν τα έχω καλά με τα ελληνικά και κάνω μεγάλη προσπάθεια, τρελαίνομαι και απολαμβάνω να μιλάω με ανθρώπους που τα ελληνικά τους είναι πεντακάθαρα και έχουν πολύ πλούσιο λεξιλόγιο», είπε.
Όταν ρωτήθηκε εάν την ενοχλεί η παρουσία της Cinderella στην τηλεόραση, η Ραμόνα Βλαντή απάντησε: «Με ενοχλεί να δίνονται θέσεις σε ανθρώπους που δεν είναι γι’ αυτό το πράγμα. Κάτι βλέπουν οι άλλοι που δεν βλέπω εγώ».
Δείτε το βίντεο



