Επίσημη η ανανέωση του Σιγάλα με τον Ηρακλή
Όπως έγινε γνωστό μέσα από τη συνέντευξη Τύπου της διοίκησης του Ηρακλή, λίγες μέρες μετά του πανηγυρισμούς της ανόδου στη Basket League, ο προπονητής που οδήγησε τον «Γηραιό» στην άνοδο, ο Γιώργος Σιγάλας θα συνεχίσει να βρίσκεται στον πάγκο της ομάδας. Kαι πλέον ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση, με τον Έλληνα τεχνικό να τονίζει πως είναι μεγάλη τιμή και ευκαιρία για εκείνον.
Η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Ηρακλής βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Σιγάλα, που θα είναι προπονητής της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.
Μιλώντας στο www.iraklis-bc.gr ο τεχνικός των κυανόλευκων τόνισε: “Είναι και μεγάλη τιμή και μεγάλη ευκαιρία για μένα. Όπως είχα πει πριν από ενάμιση μήνα, όταν ανέλαβα την τεχνική ηγεσία του Ηρακλή μακάρι να κάνει η ομάδα το βήμα παραπάνω μαζί μου, έτσι και τώρα θα πω μακάρι να κάνει τα πρώτα μεγάλα βήματα μαζί μου”.



