Στα άκρα Άρης και Μανόλο Χιμένεθ
Στα χαρακώματα Άρης και Μανόλο Χιμένεθ. Αφορμή στάθηκαν κάποιες δηλώσεις που έκανε ο Ισπανός τεχνικός στην πατρίδα του.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ανδαλουσιάνος τεχνικός, μιλώντας στην ιστοσελίδα estadiodeportivo.com, ανέφερε πως ο λόγος που έφυγε ήταν το γεγονός πως παρέμενε απλήρωτος και μάλιστα πρόσθεσε ότι έχει καταθέσει και προσφυγή στην FIFA.
Η δήλωσή του:
«Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι μια αναγκαστική συμφωνία, επειδή ο Άρης είχε προβλήματα με την πληρωμή και δεν μπορείς να δουλέψεις δωρεάν. Είχαμε τη σύγκρουση που, δυστυχώς, μας ανάγκασε να υποβάλουμε αγωγή στη FIFA και, ιδανικά, δεν θα ήμουν προπονητής μέχρι τον Ιούνιο. Αν ήμουν προπονητής, προφανώς θα έχανα όλα όσα είχαμε στο συμβόλαιό μας με τον Άρη. Αλλά, όπως είπα, αυτή είναι η λιγότερη από τις ανησυχίες μου. Η αθλητική ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή, ένας σύλλογος με τη δυνατότητα να γίνει πολύ μεγάλος, με απίστευτα καλούς οπαδούς, αλλά δεν υπήρχε καλό συναίσθημα. Οι παίκτες και το προπονητικό επιτελείο είχαν προβλήματα κάθε μήνα και το καλύτερο ήταν να τερματιστεί η σχέση».
Η απάντηση από την ΠΑΕ Άρης, ήρθε μέσω διαρροής, με την οποία οι Κιτρινόμαυροι ισχυρίζονται πως ο Χιμένεθ είναι πληρωμένος, αφήνοντας μάλιστα και… υπονοούμενα. Χαρακτηριστικά από την Άρη έλεγαν:
“Πρώτον δεν έφυγες σε διώξαμε, γιατί μαζί σου η ομάδα δεν είχε καμία βελτίωση. Δεύτερον έφυγες πληρωμένος. Και εμείς καταγγείλαμε τη συνεργασία μας και θα λύσουμε τις διαφορές μας στα δικαστήρια. Τρίτον θα πεις στον κόσμο από ποια αντίπαλη ομάδα πήρες πριμ;”.



