Πέθανε από καρκίνο ένα παιδί στην Ελλάδα που γεννήθηκε από το σπέρμα του Δανού δότη (vid)
Στην Ελλάδα έχουν γεννηθεί 18 παιδιά σε 11 οικογένειες με σπέρμα του δότη από τη Δανία που ήταν εν αγνοία του φορέας γενετικής μετάλλαξης η οποία αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο καρκίνου. Η υπόθεση λαμβάνει δραματική τροπή, αφού προκύπτει πως από μία οικογένεια στην Ελλάδα όπου τρία παιδιά γεννήθηκαν από τον συγκεκριμένο δότη, ένα κατέληξε από καρκίνο και ένα νοσεί.
Ο καθηγητής παιδιατρικής αιματολογίας-ογκολογίας, υπεύθυνος της πανεπιστημιακής ογκολογικής μονάδας του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία – Μαριάννα Βαρδινογιάννη Ελπίδα, Αντώνης Καττάμης, γνωστοποίησε το τραγικό συμβάν, λέγοντας πως συζήτησε με τους γονείς των παιδιών και αποφασίστηκε πως η δημοσιότητα θα κάνει καλό για τα επόμενα παιδιά. «Και τους ευχαριστώ», συμπλήρωσε ο κ. Καττάμης.
Σύμφωνα με τον καθηγητή, το παιδάκι που έχασε τη μάχη με τον καρκίνο ήταν «μεταξύ 5-10 ετών» ενώ «δύο χρόνια μετά εμφάνισε και το αδερφάκι του καρκίνο και είμαστε σε φάση θεραπείας. Ελπίζουμε για το καλύτερο αλλά σίγουρα είναι μια δύσκολη περίπτωση», είπε στο MEGA.



