Θεσσαλονίκη: Πέταξαν φαναράκια και κόκκινη μπογιά στις ράγες για το δυστύχημα στα Τέμπη (vid)
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν εργατικά σωματεία, καλώντας τον κόσμο σε συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία στις 28 Φεβρουαρίου, ημέρα που συμπληρώνεται ένας χρόνος από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
«Πολλά από τα θύματα ήταν συμφοιτητές μας. Δε θα επιτρέψουμε πλέον κανένα έγκλημα μέσα και έξω από τις σχολές μας» ανέφερε ο πρόεδρος φοιτητικού συλλόγου Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Γιώργος Τσακίρογλου.
Μετά το τέλος της πορείας που πραγματοποίησαν, πέταξαν φαναράκια και κόκκινη μπογιά πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές.

(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΙΤΖΗΣ/EUROKINISSI)



