Πιατάς για Βέγγο: «Γι’ αυτό είπε “δεν θα ξαναμιλήσω ποτέ σε δημοσιογράφο”» (vid)
03/05/25, 20:11
Δεκατέσσερα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα (03/05) από την ημέρα που “έφυγε” ο «καλός μας άνθρωπος», Θανάσης Βέγγος. Ο Δημήτρης Πιατάς δήλωσε: «Ένας δημοσιογράφος έκανε σχόλιο για απιστία, πληγώθηκε και είπε: “Δεν θα ξαναμιλήσω ποτέ σε δημοσιογράφο”».



