Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Εκεί βρίσκεται τώρα η μητέρα μου μετά τον θάνατό της» (vid)
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Όπου υπάρχει Ελλάδα» και αναφέρθηκε με συγκίνηση στη γενέτειρά του, τη Μεγάλη Παναγία Χαλκιδικής, αλλά και στην απώλεια της μητέρας του, εξηγώντας πως ο τόπος έχει πλέον αποκτήσει για εκείνον ακόμη πιο έντονο συναισθηματικό φορτίο.
«Τη μισή μου ζωή την πέρασα στο πρώτο πόδι. Μεγαλώνοντας, κατευθείαν μετά πήγαινα κάθε χρόνο στο δεύτερο πόδι γιατί είναι και το χωριό μου, η Μεγάλη Παναγία. Όλα τα καλοκαίρια μου ήταν εκεί. Εκεί πρωτοερωτεύτηκα, εκεί πρωτοαγάπησα», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής μίλησε για τους δεσμούς που διατηρεί με τον τόπο όπου μεγάλωσε, αποκαλύπτοντας πως πλέον τον επισκέπτεται και για έναν ιδιαίτερα συγκινητικό λόγο.
«Ήταν και είναι ένα καταπληκτικό, πανέμορφο χωριό. Το συνδέω πάρα πολύ με τα παιδικά και τα εφηβικά μου χρόνια. Έμενα μέχρι το νηπιαγωγείο στη Μεγάλη Παναγία και μετά πήγα στη Θεσσαλονίκη. Όλα μου τα καλοκαίρια τα περνούσα εκεί. Τελευταία φορά πήγα γιατί εκεί βρίσκεται τώρα η μητέρα μου, μετά τον θάνατό της. Υπάρχει πάντα μια σύνδεση με αυτό το μέρος, και στις καλές στιγμές και τώρα, μετά τον αποχαιρετισμό», εξομολογήθηκε.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δεν απέκλεισε, μάλιστα, το ενδεχόμενο να ασχοληθεί κάποια στιγμή με την τοπική αυτοδιοίκηση, τονίζοντας πως πιστεύει ότι μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά στον τόπο του.
«Δεν ξέρω αν θα ασχολούμουν με την πολιτική, αλλά ίσως θα ήθελα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση. Νιώθω ότι ένας άνθρωπος που ασχολείται με την τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί, με τη στήριξη και της κεντρικής πολιτικής, να φτιάξει πράγματα για τον τόπο του. Η ορεινή Χαλκιδική δεν είναι μόνο ένας τουριστικός προορισμός. Μπορείς να φας καταπληκτικά, να γνωρίσεις την ιστορία και την Αρχαία Ελλάδα. Είναι πραγματικά μια μαγεία όλο αυτό που συμβαίνει στη Χαλκιδική».



