f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Μελέτης Ηλίας: «Δεν είμαι και ότι “θα πάρουμε τον Μελέτη να γεμίσει το θέατρο” – Δικαίως ή αδίκως» (vid)

Ο Μελέτης Ηλίας βρέθηκε καλεσμένος στο «Στούντιο 4» το απόγευμα της Παρασκευής 26/6 και μίλησε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για τη θεατρική του πορεία, εξηγώντας πως δεν θεωρεί ότι είναι από τους ηθοποιούς που γεμίζουν από μόνοι τους ένα θέατρο, ενώ αναφέρθηκε με θαυμασμό στον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο.

«Έχω παίξει σε παραστάσεις που ήρθαν πολύ κοντινοί μου άνθρωποι, ακόμα και η γυναίκα μου, η οποία μου είπε για τον “Ριχάρδο Β’” στο Βυρσοδεψείο πως ήταν το καλύτερο πράγμα που με έχει δει να κάνω ποτέ. Παίζαμε όμως με πολύ λίγο κόσμο», ανέφερε αρχικά.

Και πρόσθεσε: «Υπάρχει ένας ολόκληρος μηχανισμός για να απευθυνθείς στο ευρύ κοινό. Είναι και θέμα μόδας. Υπάρχουν ηθοποιοί που, ό,τι κι αν κάνουν, τα θέατρα γεμίζουν. Δικαίως ή αδίκως. Εγώ νιώθω ότι δεν είμαι ένας από αυτούς. Δηλαδή θεωρώ ότι προσπαθώ να συμμετέχω σε ωραίες δουλειές, αλλά δεν είμαι και ότι “θα πάρουμε τον Μελέτη να γεμίσει το θέατρο”».

«Είναι και θέμα μόδας. Είναι και θέμα, και σαφώς και ικανοτήτων. Ας πούμε, για παράδειγμα, ένας ηθοποιός που θαυμάζω εγώ πάρα πολύ, που θεωρώ ότι είναι τοπ αυτή τη στιγμή και τα τελευταία χρόνια, κατά τη γνώμη μου, που δεν έχουμε δουλέψει ως ηθοποιοί μαζί, αλλά με έχει σκηνοθετήσει, είναι ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος», τόνισε.

«Θεωρώ ότι ο Οδυσσέας, αν μπει σε μια παράσταση θα πάει τρένο. Όχι γιατί, γιατί δεν μπορείς να το ξέρεις από τις πρώτες, ότι θα είναι τέλεια, αλλά είναι, ρε παιδί μου, ένα σιγουράκι, ότι ξέρεις κάτι; Αυτός ο ηθοποιός, άμα παίζει κάπου, θα πάω να τον δω. Δεν το λέω υποτιμητικά για μένα, απλά εγώ θεωρώ, ρε παιδί μου, ότι επειδή μου αρέσουν οι προκλήσεις, θα κάνω και κάτι το οποίο ο άλλος δεν το περιμένει. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι, ας πούμε, που έκανα τον Κρέοντα στην Αντιγόνη.

Δηλαδή, βλέπεις το Σάββα από το “Σόι σου”. Θα τον περίμενες να παίξει τον Κρέοντα από την Αντιγόνη; Είναι κάτι το οποίο είναι λίγο έξω από τα νερά του στα μάτια του κόσμου. Εγώ όμως καίγομαι να το κάνω, θέλω να το κάνω, θέλω να δοκιμαστώ σε κάτι που δεν το περιμένεις», κατέληξε ο Μελέτης Ηλίας.